Bent u nieuwsgierig naar de projecten die wij in Zuid-Nederland 2014 hebben ondersteund vanuit de ondersteuningsgelden? In ons jaarverslag 2014 leest u hier meer over.

Versterking Eerstelijn Zuid-Nederland (VEZN) is onderdeel van CZ en Coöperatie VGZ en zet zich in voor de versterking van de eerstelijnsgezondheidszorg in de regio Zuid-Nederland.  Met Versterking Eerstelijn Zuid-Nederland willen CZ en Coöperatie VGZ door middel van projectfinanciering stimuleren dat de ondersteuningsgelden meer bijdragen aan regionaal relevante ontwikkelingen in de zorg.

In ons jaarverslag 2014 vindt u meer informatie over de wijze waarop wij de ondersteuningsgelden in de regio Zuid-Nederland hebben ingezet. Van elk ondersteund project is een korte samenvatting opgenomen.

Heeft u na het lezen van ons jaarverslag vragen? Wilt u meer weten over de ervaringen of resultaten van een specifiek project? Neem dan vooral contact met ons op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

hoofdplaatje trendd

Welkom!

Welkom op de website van VGZ Versterking Eerstelijn Zuid-Holland Zuid en Midden-Holland. Op deze website vindt u informatie over de inzet van de ondersteuningsgelden in deze regio. Wilt u regelmatig op de hoogte gesteld worden van ontwikkelingen binnen VGZ Versterking Eerstelijn en de eerstelijnszorg? Meld u dan aan voor onze nieuwsbrief of volg ons op Twitter!